Cheers mate!

Onsdag idag, har haft tva grymma skiddagar med sol och massa skona ak, dessutom fann vi draget igar!
Efter middagen satte vi oss i en bar, dar vi hangde med ett gang heltokiga irlandare. Tillsammans drog vi vidare till Les Arcs enligt ryktet basta nattklubb - Apocalypse. Namnet kan ju gora en lite orolig (apocalypso beskrivs i bibeln som jordens undergang...) men det var ett gryyymt stalle, sjukt bra musik.
Det jobbiga var att vi stannade for lange och missade sista bussen hem vilket resulterade i en halvtimmes promenad rakt upp i en rod pist. Inte alltid som man tjanar pa att bo "mitt i backen", nehejda.
Men det som inte dodar en...

Ikvall ska vi se pa franska "idol" och antagligen blir det lite barhang efter det. Hoppas vi aterfinner vara irlandska Rom o Cola finansiarer....

Dagens:
"Mitt har ser ut som ett alpdass..."

Hur faaen ser ett alpdass ut?

"Meen aaah, kan inte himlen skina och solen va bla?!"

Ngt sager mig att Nina behover sova lite mer...

Och horni! Varje dag lar man sig ngt nytt; igar fick jag smaka den irlandska versionen av R o C; namligen Jack Daniels o cola - en klar tiopoangare!!!!

Solong for nu
Lotta

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Rosa

det gäldjer mig att du har kul där du är i snön,men bara så att du vet så saknar jag dej så det gör ont. jag vill så hemskt gärna rymmma ifrån min dumma farmor och kolla på ashton med dej, men nej det går inte. ty charlotte blir alkoholiserad och motionerad i st.anton

2007-03-03 @ 21:15:47
Postat av: Lotta

jag är inte i st anton. det var förra året...
men idag kom jag hem =) ringer dej sen

Postat av: Sofia

Har dom Idol i Frankrike??? Är dom sköna eller???
herre gud vad det borde låta. Fransmän är väl inte direkt berömda för sin skönsång...

Jag såg förresten lite på American Idol under lovet, helt sjukt!
Folk är ju verkligen dumma i huvudet!
Jag har alltid misstänkt att USA är fullt av idioter & nu har
jag verkligen fått mina misstankar bekräftade...

2007-03-05 @ 17:47:05
URL: http://sofiasvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback