Love me, love me. Say that you love me!

För det första måste jag bara klargöra en sak: Min världsbild är, på både gott och ont, tämligen egocentrisk. Inte helt oväntat kanske.

Jag bestämde mig, efter ganska sporadiskt bloggande, att sluta ("jag lägger ner skiten!!!"). MEN, tro det eller ej, så finns det faktiskt vissa (eller okej, grov överdrift snarare typ en person) som vill att jag ska fortsätta berätta om skumma grejer som händer mig och andra i min närhet. (Min lillebror Philip har ju en hel del credd att ta åt sig).
Så återuppståndelsen är nu total. Bloggen is the shit igen!

Så snälla ni, gör som min allra mest hängivna beundrare:

Love me love me
Say that you love me
Fool me fool me
Go on and fool me
Love me love me
Pretend that you love me
Leave me leave me
Just say that you need me

Kommentarer
Postat av: s

GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D

Postat av: sofia

hurray! nu är allt som vanligt igen och världen kan börja fungera normalt!
blogga om hur det var igår!

2007-09-13 @ 13:33:17
URL: http://sofiasuniversum.blogspot.com
Postat av: Ellen

Kom igen nu Lotta. Du sitter inte och skriver någon bok, några tecken finns det kvar åt oss :D Puss på dig

2007-09-20 @ 17:51:51
URL: http://ellenw.blogg.se
Postat av: steph

blogga då, här eka det tomt och jag vill bli underhållen! keep on rockin

2007-10-31 @ 20:41:25
Postat av: fiona

i love you! ja gillar din blogg jöö. lägg inte ner den dummerjöns, måste hakvar ditt flow ju! piss aut

2007-12-12 @ 00:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback