Way to go, kiddo!

Kom att tänka på en rolig sak min lillebror sa för ett tag sen...

Jag kom hem från skolan en helt vanlig dag och hörde att Philip var på övervåningen och pratade i mobil men eftersom han är för lat för att hålla i telefonen hade han högtalaren på. Rösten i andra änden föreslår att de ska "dra till gården". "Vad ska vi göra där" frågar min lillebror lite lätt otaggat. "Vad som helst, styra några fräscha brudar kanske?" kontrar kompisen (sådär lagom coolt och nonchalant som man bara kunde låta när man var 13). Philip är tyst några sekunder innan han utbrister "Screw chicks tonight, dude. I wanna DANCE!!!"

Ibland får han fan till det.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ha! Vad barnen växer fort. Jag tror inte ens jag behärskade engelska på den nivån när jag var 13. puss darl

Postat av: Sofia

vart får dom allt ifrån?

2007-06-03 @ 22:22:27
URL: http://sofiasvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback