Tvångstankar och engelskauppsatser

Jag är smått tvångsneurotisk har jag insett efter ett par dagars intensivt psykologipluggande.
Min lätt neurotiska sida tog sig uttryck inte minst idag när jag vaknade med en mening i huvudet. Meningen med meningen (ordvits, ordvits) är att den på något sätt ska in i min nationella engelska b uppsats idag. Kosta vad det kosta vill!

Ämnet är "temptations".

"Well, a few years back, in an analogues situation, I did the same thing and ended up regretting it."


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fick du med den?

Efter att ha pluggat psykologi hela onsdagskvällen vaknade jag upp på torsdagsmorgonen med - hör och häpna - orden "psykosomatisk sjukdom" på hjärnan. Under resten av dagen så gick jag omkring och rabblade dem om och om igen, snacka om tvångstankar. Jag kunde inte nämna de på provet på något diskret sätt heller så det sög ju.

Postat av: s

haha :)
kan du bara uppdatera nu, i neeed the laughter!

2007-05-08 @ 22:38:44
URL: http://stephanies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback