Brinn pengar, brinn

Vår betyder shopping.
Vår behöver för den sakens skull inte betyda en god ekonomi, snarare tvärtom.
Förra veckan var jag faktiskt relativt stadd i kassan och tänkte att nu! Nu ska mina kläder i garderoben få nya vänner. Och bara för att jag, för en gångs skull, har råd att shoppa så hittar jag ingenting. Nichts, nada, ne rien.

Gjorde ett nytt försök i helgen och då, när plånboken var bra mycket tunnare än gången dessförinnan, hänger plagg efter plagg där och lixom hånar mig. Jag ville ha ALLT! Gick hem ganska så nöjd med ett par lagom dyra skor. Alltid något...
Idag var jag och Antonia i centrum, egentligen utan anledning, då jag fick ett extremt, näst intill destruktivt, sug att bränna dom ynka 300 kronorna som var kvar på kontot. Så nu sitter jag här i någon slags strandklänning och kollar på regnet som slår mot altanräcket.

Och sommaren verkar längre bort än någonsin förut. 


Kommentarer
Postat av: Prinsessan Rosa

charlotte, min kloka vän. varför finns pengarna ALDRIG där när man verkligen behöver dom? men jag längtar efter att få se din strandklänning dock

2007-05-21 @ 14:39:32
Postat av: Sofia

men IDAG är det minsann SOMMARVÄDER!!!

Postat av: Ellen

Jag känner ingen fenomenet kära du. Fruktansvärt!!!

2007-05-24 @ 15:29:52
URL: http://ellenw.blogg.se
Postat av: Ellen

Jag känner ingen fenomenet kära du. Fruktansvärt!!!

2007-05-24 @ 15:29:54
URL: http://ellenw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback