Vad är grejen?

Har aldrig förstått mig på dethär med långfärdsskridskor.
Långtråkigt, kallt och allmänt obehagligt bara. Alltså ingenting jag utsätter mig för i onödan.
Såg precis på nyheterna att 3 personer dött i helgen och ytterligare en bunt med korkade svenskar hade överlevt med nöd och näppe.
Men snälla, det var mer än 10 grader idag. PLUSGRADER!
Is blir det när det är under 0. Is smälter över 0.  Till och med JAG vet det! (Trots att jag går sam!)

Därför faller det sig helt naturligt att dagens tips blir:
Åk inte skridskor på is som inte finns!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tjoho! Väldigt coolt med rubriken må jag säga. Jag tror att det är allt knäppt du gör och säger som gör dig till den kompletta Lotta. Så sluta inte med det, utan kör på. Jag behöver underhållning i mitt liv. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback