Tillbaka till verkligheten....

Hemma nu, kom hem natten mot söndag. 
De sista dagarna i Les Arcs var helt sjukt bra...
På torsdagen gjorde vi en favorit i repris, med barhäng som slutade på klubben Apocalypse...
Sista kvällen (fredag) blev den klart bästa; vi "festade" vi med irländarna "The irish way to party" - som dom uttryckte det. Det innebar väl typ att gå på sportbar, dricka massor av öl, spela biljard och slåss. Men det var helt galet kul. 

Det blev värsta fajten; Jag, Nina & typ 7 irländare mot lika många fransmän.  
Vi trodde fransmännen hade börjat det hela, men dagen efter kom det fram att en av tjejerna från Nord-Irland (som hållt en stadig promille runt 2 hela veckan) hade gått fram och slagit en fransman i huvudet med en biljard-kö...
okej...
... för så kan man ju oxå göra...
eller?

Hur som helst, det var både skönt och sjukt tråkigt att lämna Les Arcs. Mest tråkigt faktiskt! men jag har i alla fall fixat en stående inbjudan till Dublin... Någon som vill följa med? Ta en extra sportlovsvecka? Jag är på. Så på.

Fredagens seriösaste diskussion:
Aaron: "Well, I've never been able to decide wheter it's bollox or bollocks.. but yeah...balls."

Kommentarer
Postat av: Isa

ah de var en kille som slog ner mej på pubben :P

2007-03-05 @ 16:57:33
Postat av: Sofia

åå jag älskar irländare så jag är absolut på! sportlov all over again nästa vecka alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback