Sure, du är längre - men du kommer alltid att vara minst!

Jag och N satt och iakttog min lillebror på planet hem från Alperna.
Han, som vanligtvis är coolheten själv, var väldigt rastlös och satt och hittade på små bus hela resan hem, pappa - som sov - var det mest drabbade offret.

Under de minuter som jag och N tjuvkikade hann han:
1. Slicka på ett tiotal Gott & Blandat enbart för att få dom att fästa på pappas landningsbana (även kallat flint)
2. Rita 4 snoppar på pappas händer med vattenfast penna
3. Rita en mustach på mamma med samma penna


Hippie-Phille på studentskiva

Kommentarer
Postat av: prinsessan rosa

jag blir väl så kär i din lillebror så det är inte sant. och jag vill verkligen se din pappa advokaten i rätten med gott & blandat på huvudet och sitt berömda skurt-skratt... vilken syn
Rosakärlek

2007-03-06 @ 13:38:44
Postat av: Sofia

Fy fan vilken cool brorsa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback