Ja, ambitionerna är det inget fel på...

>>Lotta - It's life, isn't it? säger:

men eng c då? jag tkr det är sjukt viktigt, förstår inte att så många dissar den

Ellen säger:

jag har hatat engelska i typ ja, 4 år kanske, så det känns så skönt att slippa läsa mer. men jag vet, den är sjukt viktig.

>>Lotta - It's life, isn't it? säger:

okej. jag ska ju flytta till irland och bli framgångsrik kirurg och gifta mig med en irländare som ser ut som doctor mac dreamie i greys anatomy. så jag kände att engelska c kan vara ett steg i rätt riktning


Kommentarer
Postat av: Fiona

Mäh, lotta! vi saju att vi skulle skaffa den RIKTIGA Dr McDreamy, inte nån look-alike... inte glömma överenskommelsen nu. jag:mån-ons, du:tors-lör =)

2007-03-13 @ 16:42:42
Postat av: Sofia

hihi jag läser också engelska c för att få åka till dublin! skål för det kamrat

Postat av: tilda

wow... likartade drömmar

2007-03-13 @ 21:08:55
Postat av: Ellen

Haha, Lotta, Lotta. Du kan få komma och bo i västra flygeln i min våning i Paris. När Irland blir tråkigt alltså. Puss på dig!

2007-03-14 @ 11:27:26
URL: http://ellenw.blogg.se
Postat av: soffan

okej, förlåt för att jag klagade på dålig uppdatering, här fanns ju faktiskt lite nya inlägg :D... men mcdreamy är min.. har faktiskt honom som bakgrundsbild på min mobil (hur sjukt är inte det!!)

2007-03-14 @ 15:58:32
URL: http://gosig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback