Flapfish

Pratade med irländaren på msn häromdagen och kom att tänka på att han drog något mystiskt skämt om "fishflaps", en kväll i alperna, när både klockan och alkoholintaget gått för långt. Eftersom jag gått och funderat på vad han egentligen menade tyckte jag det var hög tid för en förklaring. En nykter sådan.

Aaron says:
Flapfish?....You want an explanation. well the phrase was "fish flaps" and it's really quite obscene. If I recall correctly, it sprung from your use of the word slushy. So what is it....piscine labia is one way to put it. A vulval pejorative maybe. It's not usual for me to be coy, so I guess I'm just being difficult, searching for out of the way words.



D
I
S
G
U
S
T
I
N
G

Å andra sidan har jag mig själv att skylla eftersom jag började med att kalla honom Slash-cunt. Men det tar vi en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså det här är en av anledningarna till att jag älskar irländare! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback