En blixtvisit i himlen

Inne i ännu en hetsig vecka med galet mycket skola.
Men så kommer onsdagen;
onsdagen som bjuder på både "Fråga Olle" och "Grey's Anatomy", onsdagen som ger allting en mening...  
Denhär veckan kommer jag förlänga min heliga onsdagkväll med en helig torsdag - på H&M tillsammans med andra hysteriska tanter/damer/tjejer/flickor, när Madonnas klädkollektion lanseras. Det kommer att bli som onsdagens crescendo. Och emellan Grey's och Madonna ska jag sova.

Det blir alltså intensiva timmar med alla mina favoritsysslor på ganska kort tid.
1. Diskutera sex 2. Kolla på folk som har sex 3. Sova 4. Shoppa (slåss)  

Tur för mig att jag har spelat amerikansk fotboll i två terminer. Synd om de andra som desperat gärna vill ha dendär sidenklänningen i stl 38.
Verkligen synd alltså.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Får se om jag orkar få tag på något från Madonnas kollektion. Det blir alltid hysteri när H&M lanserar något nytt!

Postat av: maliin

heeey! ooh jag vill följa med dej!
dissar du skolan elr? isf blir jag ännu mer tempted!

2007-03-21 @ 17:12:28
Postat av: Fanny bunny

Hahaaha klockrent med ditt lilla Madonna besök imorgon. Kommer sakna dig hela dagen lång!

2007-03-21 @ 21:07:39
Postat av: Sofia

Eftersom min käre far tyckte att han var smart när han av någon märklig anledning AVBOKADE 5:an så kan jag inte längre njuta av det fantastiska utbudet som femman bjuder. Därför längtar jag mer än någonsin till Lost när det kommer på 4:an varje onsdag.
Efter dagens gympalektion så är jag sjukt peppad över att vilja slåss så vi kanske möts på H&M... hehehe.

2007-03-21 @ 22:17:47
URL: http://sofiasvarld.blogg.se
Postat av: Prinsessan Rosa

du anar inte hur avundsjuk jag är jag vill också ha en signerad trenchcoat tack

2007-03-23 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback