Tack, pappsen! =)

Veckans Pappa-kommentarer i urval:

Lotta ledsen, pappa passerar förbi, noterar att jag surar och fäller den tröstande kommentaren:
"Upp med hakorna, stumpan!"
Tack pappa, det värmer!

Pappa klappar på Lottas mage och säger finurligt:
"Stockholms-slang för pengar...?"
Svaret är enkelt:
Deg.

Lotta: Fan vad jobbig du är, om jag inte hade så tajta byxor skulle jag moonat åt dej nu!
Pappa: Ja, det får vänta till imorn, jag har inte mina widescreen-linser på mig.
Somliga straffar Gud direkt. Jaadå, iallafall mig. 


Till höger (längst fram), vem annars?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahahaha

2007-01-28 @ 19:01:48
Postat av: Sofia

Haha din pappa är ju skön! Min pappa försöker alltid ge mig roliga kommentarer men ingen tycker att det är kul (förutom han själv). Speciellt inte jag.

Postat av: dvärgmongo

okej. persson är kär i min papi, jag är numera kär i din. (L)

2007-01-29 @ 16:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback