Nyskapande. Modernt. SL.

Igår hade jag fysträning [I burned the fat out of my soul, som Phille så fint uttryckte det häromdagen].
På vägen hem köpte jag en bussbiljett med SMS. Bara för skojs skull, hade till och med busskortet i fickan, ville bara testa och för en gångs skull få vara först ut med något. Sätta trenden lixom.
Men inne på bussen ville inte ens busschauffören se på mitt biljett-mess. Jag till och med bad honom, honungsljuvt, att titta på SMSet. Men nähä, han bara skakade på huvudet; "Nej gussen. Orka vadfan."
Jaha.
Nähä.
Men skit i det då. 
Mumlade jag och satte mig längst bak i bussen, med världens mest deprimerande SMS i mobilen... 

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Rosa

NÅÅÅÅÅÅÅ, stackars liten. vilken tur att jag fick göda dig idag då. puss på dej min lilla grodlever

2007-01-30 @ 12:27:06
Postat av: soph

Tycker inte du att det SUGER att man inte kan smsa SL om man har 3? Jag vill också vara först!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback