The party is getting started...

Så blev det lov tillsist. Skickade in sista skoluppgiften precis innan fredag blev till lördag.

Snart kan även packningen konstateras som klar. Viss brist på utrymme gjorde dock att packningen blev lång, svår och ångestladdad. Jag ställdes inför många svåra samvetskval helt enkelt.


 

Partystövlar eller psykologiböcker. Psykologiböcker eller partystövlar. Partystövlar eller psykologiböcker. Psykologiböcker eller partystövlar. Partystövlar eller psykologiböcker. Psykologiböcker eller partystövlar. Partystövlar eller psykologiböcker. Psykologiböcker eller partystövlar. Partystövlar eller psykologiböcker. Psykologiböcker eller partystövlar.

 


Antagligen vet ni redan svaret.

Partystövlarna vann såklart. Mitt det är starkare än mitt överjag som psykologifröken hade sagt. Jag hade antagligen inte öppnat böckerna i alla fall men tar man med dem känns det ändå som om man gjort en ansats, ett tappert försök, till att lära sig något.

 

Är det illojalt att smuggla ner skolböckerna i någon medresenärs väska?


 

Nej hörni, Les Arc kallar och kommer inte alperna till Lotta får Lotta komma till alperna.


 

Over n’ out


Kommentarer
Postat av: Prinsessan Rosa

det finns inte ord som kan beskriva hur ensam jag är just nu. alla ni äckliga snöälskare som åkt iväg för att rulla runt i snön och lämnat mig liger långt ner på min lista över favoritmänniskor på jorden. men eftersom jag är en rosa prisessa hittar jag nya sätt att roa mig på... du får veta mer när du kommer hem
rosakärlek

2007-02-25 @ 17:49:43
Postat av: Sofia

Jag tog med mig psykologiböckerna & de låg längst ner i väskan hela veckan. Jag är inte förvånad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback