Sweetie...eller?

I förrgår var jag och mamma på "Willys".
Efter en stunds botaniserande i fruktdisken hittade jag en alldeles ny frukt, som antagligen ingen sett/smakat förut. Soooft!
Den var så fin, som en apelsin men med "finare" skal och gröngul. En riktig gullefrukt helt enkelt.
Jag la frukten i korgen, och betalade för den i kassan - typ 20 kronor - men det var den värd.
När jag kom hem kunde jag knappt bärga mig, och satte tänderna i min nya lover.
Den var inte alls som sitt namn ("sweetie").
Det var en grapefrukt under cover.
Aouch!

Kommentarer
Postat av: Malena

Läs om alla hjärtans dag på min blogg:http://malenasplace.blogg.se/020207101637_alla__hjrtans__dag.html
Vad gör du på alla Hjärtans Dag??
Kram M

Postat av: snabbköpskassörskan

jag säljer såna. hittar på olika priser varje gång, hittar aldrig vad den kostar. men nu vet jag! thanks miluv

2007-02-02 @ 16:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback