ReseledarCharlotte och backen som Gud glomde

Sa var man framme i Les Arcs. Flygresan borjade bra, fortutom att Nina fastnade i tullen. Allt pga en tub ¨Lyckans ost¨. Vi kommer sakna den...
Eftersom charter och transportmedel som passar tiderna inte inte gar ihop sa fixade sportrese-guiden Charlotte sa att bussen fran flygplatsen tog en timme for lang tid. Allt for att ge sina turister en riktig charterupplevelse. Tack Charlotte!

Val framme pa hotellet (vart 4+  hotell) var det sjukt flummig stamning som inte blev seriosare for att vi insag att lagenheten var byggd for pygmeer. Till och med jag kande mig lang. For att ni ska forsta att jag inte overdriver sa kan ju Nina intyga att jag var for lang for sangen. Det har ALDRIG hant forut. Men vi lar val vanja oss vid Hobbit-livet om ett par dar...

Forsta skiddan var valdigt rolig men jag kan inte pasta att den bjod pa spec bra skidakning eftersom det snoat hela natten och franska pistvakter vilar pa sondagar. Deras vilodag resulterade i 4 vurpor (1 Nina, 3 Lotta) vi avslutade dagen med "backen som bade Gud och pistkillarna glomde". Bilder pa det kommer :-P

Nu har vi varit och kopt livsviktiga saker som toapapper och chips.

Ikvall blir det roj:

Se upp i backen
Lotta 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag känner igen det... "Åh, titta vad kul, offpist i alla backar!" och två sekunder senare ligger man och sprattlar i två meter djup lössnö.

Min säng var förresten också för kort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback