Jalla jalla!

Paniken är total!
Fram till igår har större delen av min vakna tid ägnats åt matte. Nåja, inte riktigt men det har känts så. Eftersom jag varit helt uppslukad i matematikens värld så har en "vetenskaplig uppsats" i svenska och historia halkat oroväckande långt efter.
Därför kommer jag bli tvungen att dissa Andrej's bioinbjudan och stanna hemma ikväll.

Tanken var från början att jag skulle gå på bio ikväll och därefter pallra mig hemåt och packa eftersom det trots allt bär av mot Les Arc imorn, men packandet får skjutas upp till inatt. Sova är för mesar. 

Min utopi är att kanske till och med hinna städa mitt rum lite innan jag åker, för det finns inget bättre än att komma hem till ett välstädat hus med ens alldeles egna, nybäddade säng. Men det blir nog en av sakerna som jag dissar, in favour of ett hyfsat betyg i svenska. Vid närmare eftertanke är ordning för idioter - genier (som jag) behärskar kaos.

Ska försöka blogga lite, om det finns några fungerande datorer i Frankrike. Man vet ju aldrig.

Tills dess - peace out!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Är det någon som kan hantera omänskligt mycket att göra så är det väl du. Ha det fantastiskt roligt på din resa! Pusspuss

Postat av: Sofia

Man vet aldrig med fransmännen så räkna inte med att kunna få tag i en dator under lovet... Jag känner förresten helt igen mig i ditt inlägg.

Ha ett underbart sportlov!

2007-02-23 @ 17:59:51
URL: http://sofiasvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback