BBQ me baby!

Avslutade en relativt seg helg med Superbowl på O'learys i Götgatsbacken, ett ställe som för övrigt lätt kan utnämnas till "SPS" -svettigast på Söder.
Trots det, och grymt hårda stolar, var det en mysig kväll/natt med en massa läskig amerikansk mat (som skulle ätas med händerna) och soft, om än lite annorlunda, sällskap.
Dessutom vann laget som vi (jag och Nina) bettat på.
Respekt.
Var hemma på ön strax innan fem. Vilket hade varit okej om jag, lixom alla andra, kunde ligga och löka i sängen hela dagen. Men nej. Icke då.
Vid sju mördade jag min väckarklocka (efter att ha snoozat sisådär 6-7 ggr) och galopperade till skolan för att regissera "Mac Beth" och titta på sju andra värdelösa Shakespearepjäser.
Men det som inte dödar en... eller?!

Solong, men först en grooose sak - när jag duschade så ångade det typ Barberquelukt från mitt hår så om någon besöker O'learys  - lägg en lapp om "luftkonditionering" i idélådan...
Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Rosa

Nu måste jag kommentera bara för at det funkade, men jjag vet inte vad ajg ska säga eftersom jag redan hört allt på busshållplatsen. kyss

2007-02-06 @ 12:09:01
Postat av: Sofia

Det låter som en händelserik natt... Men ååh vilken tur att du inte missade Shakespeare-dagen i alla fall!! ;)

Postat av: zelda

löka... det låter så gross. som att man svettas och är glansig i pannan och är lite småplufsig.. typ dallrig och sladdrig också. men det var kanske det du menade? anyway, nu vet jag iaf vad det var som luktade så skumt i aulan... (kidding), peace and love

2007-02-06 @ 19:32:19
Postat av: Lotta

haha, men det var typ så...
man kunde typ dra av det översta laget skinn som var typ förvandlat till stekyta lr ngt :-P jag var en vandrande lökring helt enkelt....

2007-02-06 @ 19:33:47
URL: http://lottage.blogg.seL
Postat av: steph

underhållande läsning som alltid..och ja, jag tror nog att det kmr slå tillbaka på oss..men det får vi deala med då, måste ses snart!

2007-02-06 @ 23:23:10
URL: http://stephanies.blogg.se
Postat av: Isa

Din blogg äger, fattar inte hur du orkar skriva så mkt!

2007-02-07 @ 12:04:25
URL: http://orkablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback