Sveriges smartaste barn

Idag räknade jag matte hemma hos Karolin och tittade på Sveriges smartaste barn samtidigt. En mycket stimulerande studiemiljö vill jag lova.

Hursomhelst.

Ett par timmar senare, när jag kommit hem, frågar min lillebror mig om jag kan spela Nothin else matters (Metallica) på gitarr.
"Nej" Säger jag.
"Sucker!" Säger han och stannar i mitt rum och hånar mig i en sisådär 10 minuter.

Precis när han vänt sig om och är påväg ut ur mitt rum så händer det. 
"Kan du hjälpa mig att koka te?"
"Va?! Kan du inte koka te? "
"Njae, eller bara lite, det är ganska svårt."

Sveriges smartaste barn har precis talat.
Han som kan spela gitarr och koka te.


Men bara lite.

Kommentarer
Postat av: s

hahaha :D underhållande, som alltid

Postat av: Isa

haha orka inte kunna koka te :P jag hoppas att du hjälpte han :D

2007-04-22 @ 23:22:13
URL: http://orkablogg.blogg.se
Postat av: t

"det är ganska svårt"...




HAHA

2007-04-25 @ 16:41:02
Postat av: malin

men jag menar te..! hallå.. dt e ju assvårt!

2007-04-26 @ 20:14:59
URL: http://malinroos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback