Ett, två, tre - FRIFLÖDA!

Eftersom jag har lov nu så har jag, hör och häpna, tid att slötitta lite på TV mitt på dagen.
Idag  tittade jag på "The Jerry Springer show" som är ett totalkasst program, men eftersom min arm var ungefär 12 cm för kort för att jag skulle nå fjärkontrollen och byta kanal, så hade jag inte så mycket val.
Att amerikaner är underliga, det visste vi ju redan, men det här tog f*n priset!!!
Var tvungen att googla det sen och ta reda på om det var skådespeleri eller inte, men nä. The real thing for sure.
Men grejen med programmet var att man egentligen inte alls hörde vad någon sa eftersom ALLT var bortcensurerat pga. hillbillie-gästernas imponerande förråd av "fula" ord. Min egna exklusiva undersökning visade dock att det absolut vanligaste sättet att förolämpa sin rival var med ett simpelt "HORE" på delad andraplats kom "BITCH" och "FATASS".
Men helt ärligt så är jag lite halvt speechless. Folk anmäler sig frivilligt för att delta i program med titlar som:

"Min mamma flörtar med mig"
"Surprise...jag låg med din man!"
"Min pojkvän är egentligen en kvinna" / "Min flickvän är egentligen en man"
"Jag klippte av mitt könsorgan"
"Jag slog världsrekord i sex"
"Surprise...jag har en bisexuell älskare!"
"Svar på faderskapstestet avslöjas: Jag låg med två bröder"
"Jag har sex med min syster"
"Jag är gift med en häst"
"Mamma! Vill du gifta dig med mig?"
"Jag tänder på min tvilling"


Vi tar det en gång till - Folk känner alltså igen sig i beskrivningen, och genomgår en uttagning för att förnedra sig i TV. A moment of fame, typ.
Undrar om hästen avgav äktenskapsförorden utan att dregla?

Jerry Springer Show: Nude Photo 

Ett slagsmål mellan två gäster resulterade i en ofrivillig striptease.
I just looove that bra. Och tatueringen sen. Ähum. Kräkpåse, någon?

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är kul när man till exempel är sjuk, för då sitter man hemma i soffan och slötittar på tv och det går INGA bra program över huvud taget... då råkar man se kvalitetsunderhållning som till exempel jerry springer. ibland har man tur. tacka satellittv för deras bra utbud.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback