Valvaka!

På söndag får Sverige en ny regering. En borglig sådan.
Allt är frid och fröjd. MEN! Varken jag eller Prinsessan har tillräckligt mycket Muf-poäng för att gå på valvakan så nu jobbar vi i panik för att värva medlemmar till Muf  =)

Det jag vill ha sagt är:
RING MEJ! eller Prinsessan Karolin... vi kan tom betala din medlemsskapsavgift...

*Ni vet att ni älskar mej
Lotta som med er hjälp ska äta valmiddag på Riche och festa med Muffare natten lång...

*boken ni vet
                                         

Kommentarer
Postat av: gaaah

sluta citera från gossip girl

2006-09-14 @ 18:34:02
Postat av: kristdemokrat anropar folkpartiet

du ägde idag// Göran (H)ägglund

puss

2006-09-15 @ 16:31:39
Postat av: Lotta

Till "gaah"
men orka störa sej på det. nu kommer jag fortsätta bara för det. sorry but you leave me no other choice.
peace love and understanding

2006-09-15 @ 23:31:45
Postat av: Lotta

hej g(ö)ran!
Tack! det värmer!
kanske borde slå mej in på den politiska banan?

2006-09-15 @ 23:32:30
Postat av: prinsessan rosa

lilla gosungen. tck för igår det var skitmysigt, jag tror ändå inte jag hade orkat gå på valvakan idag för jag hade nog somnat. just nu sitter jag och räknar med mina logaritmer och det går inte åt rätt håll ska du veta. du vet att jag älskar dej och tärtom puss

2006-09-17 @ 17:02:44
Postat av: prinsessan rosa

JÄVLA PISS OCH HELVETE!!!!!! jag kommer få ig på mitt matteprov jag vet det så är det åå helvete

2006-09-18 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback