Sola, bada, parta vs. Sega hemma

107120-7
Andréa sitter och taggar inför en lååång natt...

Pratade med Andrej nyss, som berättade att hon bokat biljetter till Turkiet >Alananya< till oss på höstlovet.
Så sjukt najs! Det var grymt sist!
Grejjen är den att jag inte frågat mina päron än, kanske skulle gjort det innan?!

Men nu är det bara att hoppas på det bästa dvs. att mamma är på bra humör.
Man måste vänta ut henne - iskallt. =) (Hoppas inte mamma läser här, har väldigt svårt att tro det)

Studierna i matematik kallar, 15 timmar till provet. Men först: såg någon idol? Ganska segt program, still I can't stop wathin' it...
Byebye
Ni vet att ni älskar mej*

*snodde den repliken från en fjantig bok


Kommentarer
Postat av: andrej b

kul lotta att jag e den enda som kommenterar...haha lyckat. jag trodde inte höstlovet va e alternativ

2006-09-05 @ 22:02:37
Postat av: Lotta

men vadå, det har varit inne i typ tre minuter... vadå ett alternativ? jag viiiilll! men du vet hur mina föräldrar är. Du vet också att jag inget hellre vill än att följa med dig och spana in BK. (nej inte burger king, du vet vad jag menar)
plus att du och jag träffas så sällan såhär i skoltider och tävlingshelger så vi behöver all tid vi kan få :D du är ju så snarstucken på msn :D moahahah
Looove

2006-09-05 @ 22:07:15
Postat av: Anonym

läst gossip girl?

2006-09-06 @ 16:02:12
Postat av: Lotta

Haha, jaa precis :-p du me lr?

2006-09-06 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback