P(ångest vid intag av pizza) = 0.99 (99%)

Pizza 
Har håltimme nu, svängde bara förbi hemma och ska hämta mina kläder, ska träna för Magnus direkt efter skolan...
Mår så jä*la illa, käkade pizza till lunch, med Tilda och Prinsessan. Jag gillar ju inte ens pizza längre?!
Och pizza efterföljs regelmässigt av den såkallade pizzaångesten. De flesta tjejer har nog drabbats av den, I guess...

Jaja, tur att man har två hästar att rida och en inplanerad joggingtur att sysselsätta sig med ikväll. Och matte förstås, men det visste ni ju redan.

En sak till - vi ska ut imorn. Japp.
Ut, klubba, göra stan - kalla det whatever. Ska bli kul med lite avbrott i vardagen mer om det senare.
Så stay tuned! =)


Kommentarer
Postat av: tildaa

bulimi, here we come!

2006-09-05 @ 17:40:34
Postat av: Antonfjanton

Hej! Men vadå? Jag har aldrig någonsin drabbats av pizzaångest. Jag måste alltså vara en av de 0.01. Vad knäppt egentligen?! Jag säger som Hans-Magnus:"Tänk på figuren-ät!" Hejsvej leverpastej!!

2006-09-05 @ 19:17:13
Postat av: prinsessan rosa

men jag har också haft ångest av det där.. det får absolut INTE bli en vana. vi måste ändra på det på en gång. kanske springa lite tillsammans snart?? jag börjar få upp min kondition you know.. rosakärlek

2006-09-11 @ 20:38:06
Postat av: Lotta

kom till ngn träning...man dööör! shiiiita vad jobbigt det var igår... :-p

2006-09-11 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback