Måndag

Idag är det verkligen en tvättäkta måndag.

*klockan ringde alldeles för tidigt
*tyskaläraren var på alldeles för gott humör
*jag är på pisshumör
*jag har tre timmars håltimme men orkar inte åka ifrån skolan
*jag har glömt mina gympakläder
*jag borde plugga men jag orkar inte
*jag vill sooooova!

Jag vill shoppa! Men vågar inte använda mina pengar förrän jag vet hur mkt min böter går lös på, ska ju på polisförhör imorn, ska bli spännande. Nej, skoja, det kommer bli fruktansvärt. Längtar inte alls!


shopping 
Issi, jag och Karolin på stan...

Kommentarer
Postat av: amelaj

lycka till imorrn skatan! det går nog bra ska du se;) puss

Postat av: steph

men vah? polisförhör...? varför?
(kul att du gilla den, me loves it)

2006-09-25 @ 17:26:30
URL: http://stephanies.blogg.se
Postat av: Prinsessan Rosa

ånej nu har jag ingen att hänga med på hålis imorrn!! men jag ska tänka på dej och be til den rosa guden om att polisen ska vara snäll och tänka på att du bara är en dum liten flicka som inte vet vad du gör ibland. puss och rosakärlek och lycka till en massa imorrn

2006-09-25 @ 21:49:29
URL: http://karolinpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback