Maktskifte



Persson är pensionerad, wohoo!

Perfekt avslutning på en helnajs helg!
Freddan Reinfeldt såg ut som en blandning mellan Alfons Åberg och Percy Nilegård när han tackade oss små mufare och alla andra för hjälpen! (Jepp, jag kände mej utpekad och tar åt mej credden!)

+=
Somsagt helgen var kanon, tack tjejer för i lördags - ni rockar i pyjamas!



- Men säg den lycka som varar förevigt; fick en kallelse till polisförhör på tisdag, jag kommer kissa på mej av skräck, jag är sketaskraj för poliser, även om dom är till för en bra sak eller vad man ska säga...

Jaja, stay tuned så ska jag berätta hur det gick. Lägger även upp lite bilder från i helgen när jag fått dem från Tilda och Malin!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Skönt att se att det är någon mer som är glad över att det blev maktskifte. De flesta bloggare skriver att de tror att Sverige kommer gå under nu. Hur kommer det sig att du har fått en kallelse till polisförhör? Nu blev jag nyfiken.

Postat av: prinsessan rosa

ååå allt känns så bra nu när freddan har makten. visst var det mysigt i lördags?? jag ska verkligen skärpa till mej och fixa ett datum för vå lilla spa-kväll nu. ha det underbart puss & rosakärlek

2006-09-18 @ 20:55:22
URL: http://karolinpersson.blogg.se
Postat av: Prinsessan Rosa

ååå lilla freddan är ju riktigt söt när man ser honom som alfons ju!!

2006-09-19 @ 22:11:03
URL: http://karolinpersson.blogg.se
Postat av: mrs. paparazzi

hey hotstuff, bilderna ligger på bdb nu och du är välkommen att kopiera snygging.

2006-09-21 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback