Kladdkaka, Andréa och Lidingöloppet

 

Idag slutade vi skolan vid lunch. Grymt skönt.
Jag, Antonia, Fanny och Jossan begav oss därför in till stan och lunchade.
Det var jättemysigt och borde ske oftare =)

Just nu håller jag på att baka en kladdkaka eftersom Andréa kommer hit och segdegar sen.
Men innan hon kommer ska jag träna fotboll. Verkar som det kommer fler folk ner till träningen idag en innan, najjs isåfall!

Idag var första Lidingöloppet dagen för i år. Jag avskyr den här ön på Lidingöloppets tre dagar om året.  Man får typ sitta i bilkö för att ta sig till mataffären och överallt springer det runt en massa fula joggare :-P. Som om vi inte hade nog av dem innan så kommer ytterligare en drös. Ouch!
Det flummigaste är väl ändå att jag anmälde mig till motionsmilen på söndag. Frågan är bara om man orkar en hel mil? Brukar bara träna 7 km. Jaja, får väl gå de sista 3 km om det skiter sig...

Nu piper ugnen!


Kommentarer
Postat av: Din Vän

Finns det något över?

Postat av: Prinsessan Rosa

hahaha lilla lotta du är så rolig så jag får ont i knävecken.. puss på dej min rosenknopp

2006-09-23 @ 18:39:29
URL: http://karolinpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback