Igår var det onsdag

som faktiskt var en ganska bra dag.

Slutade vid halv ett, gick hem och skrev lite på mitt specialidrottsarbete och var nöjd för dagen lagom till dess att Antonia slutade skolan.
Vi möttes upp i centrum och räknade matte över en kopp te på Jernet. Det var najjs faktiskt, fick till och med lite vettigt gjort! Efter ett tag blåste det för mycket så vi förflyttade oss till Prinsess.
Usch och fy vilket tråkigt fik! Room Service, gör något åt det, snälla!
Man skulle bo i stan!

Senare på kvällen fick jag ett "hej jag är tjock"-ryck och sprang från sticklinge till stockby. Det var stöört långt!

Kvällen avslutades desvärre mindre bra - jag försökte diskutera mitt utegångsförbud med mamma men började lite i fel ände, så ännu fler dumma grejer jag gjort kom på tal .
Så faktum kvarstår - Jag har utegångsförbud till jul.
Det är TOLV helger kvar till jul. Jag har varit hemma två.
Vilket betyder [wohoo, jag får användning av mina nya mattekunskaper] att jag har suttit av 2/14= 1/7 av mitt straff. Jag kommer med största sannolikhet ha blivit galen halvvägs.
Alla som är sugna på att dega och kolla på film någon fredag/lördag kväll är varmt välkomna hem till mig!

Ses i tv-soffan!
Lotta

Kommentarer
Postat av: den där snygga

hej baby. skaffade mig en blogg idag, föll för grupptrycket liksom. har du tur kanske jag blir beroende av den och stannar hemma med dig varje lördag och lanar.. fast jag tror inte det tyvärr. puss i armvecket.

Postat av: Prinsessan Rosa

men lilla vän! först måste jag be om ursäkt för mitt dåliga humör idag och sen ska jag tala om för dej att jag mer än gärna sitter i ditt hus och tittar på film för din mamma är mycket snällare än min mamma. och du är ju min ängel, remember? rosakärlek

2006-09-21 @ 22:54:04
URL: http://karolinpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback