Oktoberfilosofi, bristande röstresurser och allas vår Ashton

Idag är det oktober. Vilket är både bra och dåligt.
Det som är bra är att då är det kortare tid till mitt utegångsförbud tar slut, å andra sidan är det kallare och närmare matchen i amerikansk fotboll.
Som vi INTE är riktigt förberedda för. 
Jaja. 

Helgen har förflutit helt okej. I fredags var Tilda, Karolin och Isabel hemma hos mig och vi tittade på The butterfly effect. Grymt bra film, men stör mej sjuuukt mkt på att den har två slut.
Ashton Kutcher är helt galet snygg!  Han var till och med snygg i näsblod och utan armar.
Det ger en i och för sig en del komplex att se en person som är huur fräsch som helst när han ligger på psyket när man själv ser rätt taskig ut där man ligger och vräker sig i soffan i mjukisar...
men What the Fuck?!
Visste ni förresten att Ashton har en tvilling? Dvs. om man misslyckas med att ragga upp honom personligen så har man ju en grym plan B!

Igår var det lördag, jag jobbade 7-15. Sedan segade jag till sju då det var dags för fotobllsträning. Eftersom jag har tappat rösten (japp, får knappt fram ett ord) så tränade jag inte utan sprang omkring för mig själv och kastade boll till de som orkade fånga den.
Helt plötsligt kommer våra coacher på att jag ska bli QB. Men tänk er själva. Jag? QB?

Idag är en seg dag. Är hemma hos Antonia nu, hon ligger på sin säng och pluggar franska och jag sitter här. Vi kan inte prata med varann, eftersom jag inte har någon röst.
Kul!
Antonia och Lotta
Antonia och jag på den tiden då vi fortfarande kunde prata med varann =)

That's all folks
Love
Lotta

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Rosa

men ibland får du livet att låta helt hopplöst måste jag ju säga, jag lovar att du kommer få tilbaka din röst snart. för vi måste ju kunna kommunicera med varandra när det händer stora saker i den lilla rosas liv.

Postat av: Rosie

Va fiin bild!
Den kvällen var grym, ja skrattar fortfarande åt alla bilderna, och maten var sjukt god!
Gängets middagar är bäst helt enkelt!
// Rosie

2006-10-01 @ 23:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback