KISS


Det var längesen, hörni!
Helgen som gick var rätt intressant.
Men inte tillräckligt för att skriva något om.

Igår när jag stog och väntade på bussen ringde det i min lur; lite lätt förvånat såg jag att det var Christoffer som ringde, en kille som jag och Tilda träffade dendär ödesdigra leg-kvällen om ni minns...
Hursomhelst så pratade han på om det ena och andra i kanske en kvart innan jag vågade fråga vad fan han ville egentligen. Bjuda på middag. Jaha, kul. Jag känner ju inte honom.

Jag: "Jaså? Middag?" (lite lagom skeptiskt)
Han: "Jaa, det blir säkert jättetrevligt" (lite lagom nervös)
Jag: "Jaså? Vart då isåfall? Du har ju flyttat?" (lite lagom elak, eftersom han är lite lagom nervös)
Han: "Jaa, men alltså, jag tänkte...eeh...jag kan kanske komma upp?" (mer än lagom nervös)
Jag: "Jaså? Vart ska du bo hade du tänkt?" (mer än lagom elak)
Han: "eeehm....om inte du har något rum ledigt så kan jag ta in på hotell...så kan vi äta på typ, något fräscht ställe....eller?"

Borde kanske berätta för honom om den raggningsregeln jag lärde mig idag:
Keep
It
Simple
Stupid

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahhaha! fan va klockrent! va hände då? jag vill ju veta slutet ju mamma! puss!

2006-11-05 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback