Anger managent, tack.


Obs! Det fula barnet på bilden är INTE jag.


Hej Gud,
På min gata bor det en underlig familj, där alla familjemedlemmar är mer eller mindre udda.
Den äldsta sonen i familjen kallas i folkmun för 'Angry man'. Det är ett helt berättigat namn eftersom han mycket riktigt är just angry. Vid närmare eftertanke fullkomligt rabbiat. (och dessutom rysligt ful...men det är en annan historia) 
Men nu i veckan börjar min världsbild (nåja, villaområdebild) att knaka i fogarna 
Eventuellt är 'angry' ett epitet som jag kan tänkas ta över.
Sen i förra måndagen har jag gått omkring som ett åskmoln, egentligen utan anledning, och näst intill kokat över såfort någon ens tilltalat mig.
Hjälp mig, snälla Gud, jag vill inte bli som 'angry man'.
Det var allt.
Amen

Kommentarer
Postat av: Amelaj

Klart kvinna jag ska lära dej att upptäcka en helt ny värld, en plats du inte visste fanns...haha

Postat av: Prinsessan Rosa

jag vet precis hur du länner dej vännen min. jag känner likadant men jag vill bara gråta

2006-10-17 @ 20:04:42
URL: http://karolinpersson.blogg.se
Postat av: Prinsessan Rosa

ja det är klart du är ju min livsinspiration och gör mej till en lycklig människa. vad vore livet utan dej??

2006-10-18 @ 15:16:41
URL: http://karolinpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback